MAXLUBE PERAWAT ENJIN

MT-10
Dirumus khas dari bahan berteknologi tinggi yang dinamakan MT-10
Tidak mempunyai bahan yang merbahaya seperti Plumbum, Silikon, Molibdenum Disulfida, PTFE (Teflon) atau Grafit
Mengurangkan geseran dan haus enjin secara langsung
Menurunkan suhu kendalian enjin
Melindungi enjin ketika permulaan pelancaran
Menjadikan enjin lebih senyap dan lancar
Meningkatkan prestasi dan keupayaan kuasa kuda
KOD: 2021
354ml SEMENANJUNG: RM 95.00 SABAH & SARAWAK: RM 103.50
APLIKASI
MaxLube Perawat Enjin sesuai untuk penggunaan gas NGV, petroleum dan diesel. Dilampirkan senarai jenama kenderaan yang diiktiraf diseluruh dunia yang boleh menggunakannya:
API SJ/CF, SG, SF
ILSAC GF-4, 3
ACEA A1/B1, A5/B5
JASO VTW
GM 4718M, 6094M
Ford WSS-M2C205-A
Daimler Chrysler MS-6395N
VW 503.00
KARAKTERISTIK MAXLUBE
Boling Point335°F (168°C)
Flash Point315°F (157°C) D93
Autoignition Temperature306°F (317°C)
Specific Gravity @ 60°F, g/cm1.0575
Vapor Pressure<0.010 PSI
Viscoscity @ 40°C (104F), cSt125.42
@100°C (212F), cSt10.86
Viscosity Index48.28
Timken Extreme Pressure OK Load60 +
Freezing Point-1.5°F (-18.6°C)
VOC Content0%
OdorMild Petroleum
ColorLight Amber
AppearanceLow Viscoscity Liquid
Solubility In WaterInsoluble

No comments: