| MT-10 | ||
| Mengurangkan haus logam pada enjin | ||
| Memastikan bahagian dalaman enjin bersih dan berjalan lancar | ||
| Meningkatkan prestasi dan keupayaan enjin | ||
| Membantu perjalanan enjn ke tahap paling maksima | ||
| Memastikan enjin berjalan lancar, hindar dari panas lampau dan enjin lebih senyap | ||
| KOD: 2011 | ||
| 237ml SEMENANJUNG: RM 38.00 SABAH & SARAWAK: RM 41.00 | ||
| APLIKASI | |||
| MaxLube Perawat Minyak sesuai untuk penggunaan gas NGV, petroleum dan diesel. Dilampirkan senarai jenama kenderaan yang diiktiraf diseluruh dunia yang boleh menggunakannya: | |||
| API SJ/CF, SG, SF | |||
| ILSAC GF-4, 3 | |||
| ACEA A1/B1, A5/B5 | |||
| JASO VTW | |||
| GM 4718M, 6094M | |||
| Ford WSS-M2C205-A | |||
| Daimler Chrysler MS-6395N | |||
| VW 503.00 | |||
| KARAKTERISTIK MAXLUBE | |
| Appearance | Light Green Liquid |
| Odor | Alcohol Type |
| Viscoscity | 2.29 cSt @ 40°C (104°F) |
| Freezing Point | Not established |
| Melting Point | Not Applicable |
| Boiling Point | 176°F (80°C) |
| Flash Point | 45°F(7.2°C) Close cup |
| Autoignition Temperature | ~ 750°F (399°C) |
| Evaporation Rate (nBuAc=1) | ~1.5 |
| Vapor Pressure | 1.125 PSI |
| Vapor Density (Air=1) | ~2 |
| Specific Gravity @ 60F | 0.8012g/cm² |
| Solubility In Water | Partially |
| VOC Content | Not established |
No comments:
Post a Comment