MAXLUBE PERAWAT TRANSMISI/ GIAR

MT-10
Dirumus khas dan direka cipta bagi tahan pelinciran yang tinggi diantara bahagian atau permukaan logam bersama logam tanpa melibatkan sprange atau geseran clutch
Membantu melindungi injap (valve) dan pengawal imbang (Gavernor) dari haus logam serta mendapan kerak
Menanggalkan varnis yang terbentuk pada saluran minyak dan membersihkan saluran yang tersumbat
Menyalut dan meresap pada micropores atau tekstur permukaan logam sebagai pelincir yang baik
Merawat secara langsung bahagian Gear Jasad Injap, Omboh Penumbuk, Planets, Penahanan Bebola, Servo, Sesendal tujuh, Pengawal Imbang, Semua Galas, Injap, Gelang Kedapan Logam, Suma gear dan semua Sesendal
Mengurangkan panas lampau (kehangatan) dan bunyi bising
Tidak mendatangkan kesan sampingan yang memudaratkan pada rubber seal dan gasket
KOD: 2031
237ml SEMENANJUNG: RM 61.00 SABAH & SARAWAK: RM 66.30
APLIKASI
MaxLube Perawat Trasmisi/ giar sesuai untuk penggunaan gas NGV, petroleum dan diesel. Dilampirkan senarai jenama kenderaan yang diiktiraf diseluruh dunia yang boleh menggunakannya:
API SJ/CF, SG, SF
ILSAC GF-4, 3
ACEA A1/B1, A5/B5
JASO VTW
GM 4718M, 6094M
Ford WSS-M2C205-A
Daimler Chrysler MS-6395N
VW 503.00
KARAKTERISTIK MAXLUBE
Boling Point335°F (168°C)
Flash Point315°F (157°C) D93
Autoignition Temperature306°F (317°C)
Specific Gravity @ 60°F, g/cm1.0575
Vapor Pressure<0.010 PSI
Viscoscity @ 40°C (104F), cSt125.42
@100°C (212F), cSt10.86
Viscosity Index48.28
Timken Extreme Pressure OK Load60 +
Freezing Point-1.5°F (-18.6°C)
VOC Content0%
OdorMild Petroleum
ColorLight Amber
AppearanceLow Viscoscity Liquid
Solubility In WaterInsoluble

No comments: